Доставка і оплата

ГУРТ ТА ДРОПШИППІНГ

  • Товар продаємо тільки в роздріб, опту та дропшиппінгу немає.

Як оформити замовлення?

  • Для оформлення замовлення через сайт, додайте товари, що сподобалися в кошик і заповніть інформацію про доставку. Відразу після цього Вам прийде SMS і email-лист з підтвердженням.
  • Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим робочим часом для уточнення інформації щодо наявності та підсумкової суми. Замовлення обробляються щодня з 09:00 до 17:00.
  • Візьміть до уваги, що тон кольору на фотографії може незначно відрізнятися від реального.
  • При першій покупці в нашому інтернет-магазині, Вам буде запропоновано зареєструватися, що дозволить переглядати історію замовлень і їх статус, а також спростить оформлення нових замовлень.

Як оплатити замовлення?

  • Передоплата на банківський рахунок (у касах банків, терміналах самообслуговування або електронним переказом).
  • Післяплата (оплата при отриманні). У разі оплати післяплатою, Вам потрібно сплатити комісію Нової Пошти / Justin (як правило, 2% від оголошеної вартості + 20 ГРН за зворотну доставку грошей).
  • Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
  • Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину і компанії перевізнику.

Як отримати замовлення?

  • Все посилки відправляються поштовими службами «Нова Пошта» та «Justin».
  • Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні поштової служби у присутності співробітника. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від відправлення і скласти акт (претензію). Компанія перевізник відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.
  • Терміни доставки до поштового відділення 1 - 3 дні.
  • Після відправки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.

Як обміняти або повернути товар?

  • ЗВЕРНІТЬ УВАГУ  Для повернення товару обов'язковими є наступні умови:
    • заповнена форма на Повернення товару: ФОРМА. Якщо виникнуть труднощі із заповненням форми, Ви можете повернути товар, зв'язавшись з нами по телефону +380930616021 (Viber, Telegram);
    • товар не був у вжитку;
    • збереження оригінального виду, упаковки і маркування товарів.
  • Ми не здійснуємо повернення коштів або обмін товару, якщо порушений хоча б один з перерахованих вище пунктів.
  • При відправленні товару назад, не вказуйте, будь ласка, післяплату. Кошти повертаємо на вказану Вами банківську картку.
  • Усі відправки назад приймаємо лише службою доставки «Нова Пошта». Доставку товару оплачує покупець, крім випадків фабричного браку.
  • Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
  • Після отримання товару переказ коштів здійснюємо протягом 3-х банківських днів, чекайте SMS-повідомлення.

НАШ INSTAGRAM