Доставка і оплата

ГУРТ ТА ДРОПШИППІНГ

  • Товар продаємо тільки в роздріб, опту та дропшиппінгу немає.

Як оформити замовлення?

  • Для оформлення замовлення через сайт, додайте товари, що сподобалися в кошик і заповніть інформацію про доставку. Відразу після цього Вам прийде SMS і email-лист з підтвердженням.
  • Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим робочим часом для уточнення інформації щодо наявності та підсумкової суми. Замовлення обробляються щодня з 09:00 до 21:00.
  • Візьміть до уваги, що тон кольору на фотографії може незначно відрізнятися від реального.
  • При першій покупці в нашому інтернет-магазині, Вам буде запропоновано зареєструватися, що дозволить переглядати історію замовлень і їх статус, а також спростить оформлення нових замовлень.

Як оплатити замовлення?

  • Передоплата на банківський рахунок (у касах банків, терміналах самообслуговування або електронним переказом).
  • Післяплата (оплата при отриманні). Поштові служби стягують додаткову комісію за грошовий переказ.
  • Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
  • Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину і компанії перевізнику.

Як отримати замовлення?

  • Все посилки відправляються поштовою службою «Нова Пошта».
  • Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні компанії "Нова Пошта" у присутності співробітника. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від відправлення і скласти акт (претензію). Компанія "Нова Пошта" відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.
  • Терміни доставки до відділення «Нова Пошта» 1 - 3 дні.
  • Після відправки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.

Як обміняти або повернути товар?

  • ЗВЕРНІТЬ УВАГУ  Для повернення товару обов'язковими є наступні умови:
  • заповнений бланк «Заява на повернення» - відправляється разом із замовленням;
  • товар не був у вжитку;
  • збереження оригінального виду, упаковки і маркування товарів.
  • Ми не здійснуємо повернення коштів або обмін товару, якщо порушений хоча б один з перерахованих вище пунктів.
  • Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
  • Після отримання товару переказ коштів здійснюємо протягом 3-х банківських днів, чекайте SMS-повідомлення.

НАШ INSTAGRAM