ГУРТ ТА ДРОПШИППІНГ
- Товар продаємо тільки в роздріб, опту та дропшиппінгу немає.
Як оформити замовлення?
- Для оформлення замовлення через сайт, додайте товари, що сподобалися в кошик і заповніть інформацію про доставку. Відразу після цього Вам прийде SMS і email-лист з підтвердженням.
- Після оформлення замовлення, наш менеджер зв'яжеться з Вами найближчим робочим часом для уточнення інформації щодо наявності та підсумкової суми. На час воєнного стану, замовлення обробляємо три рази на тиждень (Понеділок, Середа та Субота) з 09:00 до 17:00.
- Для оформлення замовлення через месенджер Telegram або Viber, будь ласка, скористайтеся кнопкою « ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК ».
- Будь ласка, зверніть увагу, що тон кольору на фотографії може трохи відрізнятися від реального.
- При першій покупці в нашому інтернет-магазині, Вам буде запропоновано зареєструватися, що дозволить переглядати історію замовлень і їх статус, а також спростить оформлення нових замовлень.
- Відповіді на типові питання Ви можете знайти на сторінці Питання і Відповіді.
Як оплатити замовлення?
- Передоплата на банківський рахунок (у касах банків, терміналах самообслуговування або електронним переказом).
- Післяплата (оплата при отриманні). У разі оплати післяплатою, Вам потрібно сплатити комісію Нової Пошти (зазвичай, 2% від оголошеної вартості + 20 ГРН за зворотню доставку грошей).
- Оплата здійснюється виключно у національній валюті.
- Звертаємо Вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра і оплаті Ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашого замовлення, а також погоджуєтеся з зовнішнім виглядом товару, його комплектацією і не маєте претензій до інтернет-магазину і компанії перевізнику.
Як отримати замовлення?
- Все посилки відправляються поштовою службою «Нова Пошта».
- Перед відправкою весь товар перевіряється і страхується на повну вартість. При отриманні відправлення Вам необхідно перевірити товар безпосередньо у відділенні поштової служби у присутності співробітника. Якщо упаковка пошкоджена, або на товарі виявлені механічні пошкодження Вам необхідно відмовитися від відправлення і скласти акт (претензію). Компанія перевізник відшкодовує завдані збитки, якщо їх було завдано з її вини.
- Терміни доставки до поштового відділення 1 - 3 дні.
- Після відправки замовлення Ви отримаєте SMS-повідомлення з номером експрес-накладної.
Як обміняти або повернути товар?
- ЗВЕРНІТЬ УВАГУ Для повернення товару обов'язковими є наступні умови:
- заповнена форма на Повернення товару: ФОРМА. Якщо виникнуть труднощі із заповненням форми, Ви можете повернути товар, зв'язавшись з нами через форму « ЗВОРОТНІЙ ДЗВІНОК » (Viber, Telegram);
- товар не був у вжитку;
- збереження оригінального виду, упаковки і маркування товарів.
- Ми не здійснуємо повернення коштів або обмін товару, якщо порушений хоча б один з перерахованих вище пунктів.
- При відправленні товару назад, не вказуйте, будь ласка, післяплату. Кошти повертаємо на вказану Вами банківську картку.
- Усі відправки назад приймаємо лише службою доставки «Нова Пошта». Доставку товару оплачує покупець, крім випадків фабричного браку.
- Обмін або повернення товару можливий протягом 14 днів з моменту покупки (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»).
- Після отримання товару переказ коштів здійснюємо протягом 3-х банківських днів, чекайте SMS-повідомлення.